Norrlands guld finns på myren, inte i baren.

2011 är ett bärår, nu växer myrbären (aka hjortron) på ställen det inte ens brukar. Det har gått några år sedan jag senast plockade. Vi var kanske lite tidigt ute men "karten" får mogna till sig på brickan. Självklart kan jag inte låta bli att släpa med mig kameran ut på myren, för att försöka fånga allt vackert. Bilder säger ju ofta mer än tusen ord, så jag hoppas att knäpptystnaden och de friska fjällvindarna framgår nedan? :)
 
En härlig semestvecka har snart passerat. Efter att ha mellanlandat i Härjedalen  åker vi imorgon bitti vidare till Norge. Yr.no varnar för regn men jag tror och hoppas att klippan håller sig torr den kommande veckan!
 
  

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad mysigt! Ni får ha det bäst. Hälsa Johan.. Hoppas vi ses snart! :) Kramar sofia

2011-07-20 @ 19:21:10
Postat av: Elin

Va kul att du tittat in på min blogg! Ja nu ses vi imorgon, ni är SÅ välkomna:)

2011-07-28 @ 21:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0