Glad påsk!


De senaste veckorna har vi tillbringat en stor del av vår lediga tid ute vid klippan. Fantastiskt, som jag har längtat! Drar mig till minnes att vi under våren varit en eller flera gånger i Noret, Träskberget, Ågesta, Svarttjärn, Larsboda, Orminge, Farsta och Åkers. Mycket bouldring med andra ord, så nu börjar tankten på nervkittlande ledklättring att locka allt mer!

Det får vänta tills nästa helg, nu är jag i Härjedalen och här känner jag inte till några leder eller problem. Tankten att aktivt börja leta upp dem har dock slagit mig både en och två gånger. Utgår från att det finns en hel del att klipa på.

Just idag nöjer jag mig med att springa milen runt Halfari. Se upp alla yrvakna björnar för här kommer jag!

PPåskkärring som kraschlandat! Fotot är från förra påsken, i år är snön borta.
Påskkärring som kraschlandade uppe på Linders förra året, den här påsken är snön borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0