Bröllopsfotografen

Jag är bjuden på bröllop i oktober och har nu blivit ombedd att ta bröllopskorten. En ära, men eftersom jag inte har någon tidigare erfarenhet av hedersuppdrag av den här kalibern känns det allt lite nervöst. För att klara uppgiften på bästa sätt vill jag köpa ett nytt objektiv, kanske en extern blixt och ett stativ. Det låter kanske aningen drastiskt, men detta är saker som jag ändå tänkte inhandla förr eller senare. Frågan är bara om jag lyckas välja ett objektiv på så kort tid? Fick bra hjälp på Fotokungen på Kocksgatan när jag köpte min Canon EOS 40D en gång i tiden, så kanske vänder jag mig dit igen. Jag tar mer än gärna emot förslag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0