Gräsänka som jag är

Ikväll åkte jag för ovanlighetens skull ensam till KC i Solna, gräsänka som jag är! Förutom uppvärmningen körde jag enbart svarta problem (appropå mitt tidigare inlägg om utmaningar) för att sedan avsluta med tio vändor i tunneln. Allt detta resulterade i, förutom lite avskavd hud i ena handen, en grym känsla av välbehag. Jag har så mycket energi just nu!

Annars då Elin?

Sitter och lyssnar på "Make you feel my love" med Adele, "Crazy little thing called love" med Queen, L-O-V-E  med Joss Stone och "Älskar din stil" med Petter och Timbuktu, bl.a., och tänker på honom som det återstår 1,5 v innan jag träffar igen.

Dricker te och konstaterar att kvällens yogi-budskap lyder: Your strenght is how calmly, quietly and peacefully you face life.

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

vart är Johan då?

2010-10-19 @ 10:18:17
Postat av: Elin

Han är på Kalymnos och klättrar i två veckor! Själv har jag ingen semester kvar:( Kom på lite för sent att jag ändå ville följa - hade säkert fått ta tjänstledigt iaf en vecka. Jaja...:)

2010-10-19 @ 12:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0