X-X-X = H+F = 4-ever!

Har ägnat delar av min kväll åt att gå igenom de hundratals bröllopsfoton som jag tog 2010-10-10 (appropå inlägget "Bröllopsfotografen"). Brudparet har inte haft möjlighet att kolla på fotona än men jag kan inte hålla mig från att visa några av dem här - tycker att det fullkomligt osar kärlek och lycka från brudparet och den känslan vill jag dela med mig av! Eftersom jag inte frågat brudparet blir det inga ansikten.

 

(Köpte inga nya prylar till kameran utan använde det beprövade.)

Passande nog är kvällens yogi te-budskap: Delight the world with compassion, kindness and grace.




Kommentarer
Postat av: Frida (fd kollega Din Sko)

Oj, jag visste inte att du var så duktig på att fotografera. Jättefina bilder, verkligen!! Brudparet blir nog jättenöjda :)



Kram Frida

2010-10-21 @ 14:10:24
URL: http://erikochfrida.blogspot.com
Postat av: Johanna

Fina bilder Elin! Bra jobbat! :-) Blir sugen på en ny kamera jag, saknar att fota med skärpedjup... vad var det du hade för en? är du nöjd?

2010-10-22 @ 16:05:14
URL: http://jagkanintesittastill.blogg.se/
Postat av: Elin

Frida! Verkligen kul att höra ifrån dig. Jag blir jätteglad av att höra att du gillade fotona:) Läste att du precis börjat jobba igen, hoppas det känns bra:) Kram Elin

2010-10-22 @ 16:52:08
Postat av: Elin

Johanna! tack snälla du:) Canon EOS 40D med ett 18-55 mm-objektiv, som hör till kamerahuset. Jag kan inte säga annat än att jag är supernöjd. Men har aldrig fotat med ex. Nikon, så jag har inte mycket att jämföra med! KRAM

2010-10-22 @ 16:54:44
Postat av: Anonym

Snygga bilder Elin! Vinklar, motiv med mera alltså bara snyggt.

2010-10-29 @ 11:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0